.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مهندس تورج ایمانی رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید
پیام مهندس تورج ایمانی رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید

شمال نیوز: همزمان با شروع سال تحصیلی و آغاز هفته دفاع مقدس، مهندس تورج ایمانی، رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران ، پیامی صادر کرد .

 

متن کامل پیام مهندس ایمانی بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امسال نیز فصل بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی همزمان شد با هفته دفاع مقدس و یادآوری حماسه سازان دلیرمرد ایران اسلامی ، که این تقارن ، خودپیام های بسیاری برای همگان دارد .

 

 

مهر آغازگر فصل رویشی است که در خزان طبیعت، بهار علم و معرفت را به ارمغان می آورد تا قسم به قلم در عرش به نام فرشیان رقم بخورد و در قامت بندگی فراگیرنده در برابر معلم رنگ و بوی الهی بگیرد.

 

 

و هفته دفاع مقدس ، یادآور شجاعت و اخلاص مردان بزرگی است که تاریخ را با حماسه آفرینی های خود به گواه گرفته که با نثارخون پاکشان ، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی در چنگال دشمنان این مرز و بوم باقی بماند .

 

تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس به عنوان نماد مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و همین دلاورمردان رزمنده بودند که از پشت میز مدارس به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس ایمان و آزادگی را معنا بخشند

 

 

اینجانب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان سرافراز و تکریم جانبازان ، آزادگان و رزمندگان عزیز و خانواده های گرانقدرشان ، فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به همه صاحبان اندیشه، بویژه فرهنگیان  و دانش آموزان عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم  با همت  و تلاش مضاعف بتوانیم زمینه دستیابی ایران اسلامی را به قله‌های امید، پیشرفت و سربلندی فراهم آورد.

 

تورج ایمانی – رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.2 seconds.